Estàs aquí

Nova directora al Casal Loiola

Sóc l’Aina Roca Ayala, tinc 28 anys i formo part del Casal des de que tinc 14 anys. La meitat de la meva vida.
Vaig començar participant al Voluntariat ESO i a les Pasqües de Raïmat. Més endavant vaig fer la confirmació i vaig continuar als grups MAGIS. Actualment formo part del grup Intermagis ‘97.
El Casal sempre ha estat un lloc molt important per a mi, on he pogut viure i compartir la meva fe amb els altres i, alhora, créixer en la voluntat de servei, participant al voluntariat de Bocatas o actualment fent de guia als grups MAGIS.
Ara m’incorporo com a directora del Casal amb aquesta mateixa voluntat de servei, viscuda d’una manera diferent, amb molta il·lusió i ganes de poder aportar el millor de mi.
Estaré a partir d’ara al despatx 2 del primer pis per a qualsevol cosa que necessiteu o simplement per venir a saludar-me.