Estàs aquí
Comunitat Casal Loiola
Sessió de treball per aquest Advent
Bon inici d'Advent a totes les comunitats, de part de l'equip de consiliaris!
Temps d'espera, de preparació pel Nadal, d'activar l'esperança i el desig que el Senyor aterri al nostre cor, a les nostres comunitats i famílies.
Com ens vàrem comprometre a la carta pastoral del curs, aquí us adjuntem una sessió per poder treballar l'Advent en grup. Que vagi molt bé!
Sortida comunitària de la "Casa Comuna"
El passat dissabte 20 d'abril, alguns membres del Casal Loiola, vàrem anar a la sortida comunitària de la “Casa Comuna” amb la idea de “caminar plegats, tot contemplant la natura”. La veritat és que això és el que vàrem fer. En un ambient cordial i comunitari ens vàrem posar a caminar envers el Santuari del Corredor. En arribar al Dolmen de Can Arenes, vàrem fer una primera parada -n’hi van haver d’altres- per llegir i pregar una mica arran d'uns punts de l’encíclica “Laudato si” del papa Francesc.
Recés de la CVX Fòrum Joves: Una mirada d'esperança
El passat diumenge, dia 22 d'octubre, la comunitat de CVX-Fòrum Joves de Barcelona tenia assenyalada a la seva agenda una jornada de Recés Comunitari, per tal d’orientar l'inici del nou curs. Aquesta jornada es va concebre com un punt de partida comú per a cada grup al llarg de l'any.
Eucaristia d'inici de curs i presentació conclusions del Discerniment Comunitari
El passat dissabte 7 d'octubre vam celebrar l'eucaristia d'inici de curs per a la nostra Comunitat i vam aprofitar aquest moment per presentar les conclusions del procés de Discerniment que s'ha estat fent durant aquests darrers anys. En aquest sentit us compartim l'homilia del P. Rambla per si us ve de gust llegir-la:
