Estàs aquí

Recés de parelles de Quaresma al Casal Loiola

Diumenge 1 de març vam ser més de vuitanta persones al  recés de parelles  i el tema va ser: “Quaresma, temps d’activar la fe”. A les 10:00h vam començar amb una visualització -molt ben guiada per l’Alexis- que ens va inspirar  tot el matí.
Després vam fer una estona llarga per a reflexionar sobre dues qüestions:

  • Què alimenta la meva fe. I concretant més: com vivim la pregària, el dejuni i l’almoina. 
  • Conseqüències pràctiques de la nostra fe. Com la vivim en família i quin és el nostre compromís social.

A continuació vam fer un esmorzar compartit i vam acabar celebrant una Eucaristia molt participada.

Tothom va sortir content de l’experiència i donem les gràcies un cop més a l’Alexis que ens ha dedicat el seu temps i que ens ha ajudat a plantejar-nos la Quaresma com un camí de conversió i d’activació de la fe.

A l’equip organitzador ens agrada que sigui un recés obert i inclusiu i que tothom se senti convidat a apuntar-se i a compartir un temps de reflexió i de pregària.

Desitgem que hàgiu passat una Bona Pasqua i ja us comunicarem quan serà el recés d’Advent del 2026 i a veure si encara som més persones.

 

L’equip organitzador